Peeee to the arty!

Jag skulle egentligen sitta hemma och dra mig undan. Som jag har varit bra på att göra den senaste tiden. Sen kom förslaget! Och det blev av! Jag gick på förfest, det var helt okej drag. Vissa människor är inte min typ, hur hårt jag än försöker. Efter förfesten drog jag till mellanfesten och träffade människor som verkligen var min typ! Jag hade så fantastiskt kul. Jag är glad att jag inte stannade hemma. Vi drog sedan vidare till eftersläpp på en sittning. Där några av mina finaste människor befann sig. Jag dansade natten lång, utan bekymmer. Jag spräckte mina byxor i en dansbattle, jag obesvarade en kyss, jag fick öl "hällt" över mig, jag blev följd hem till dörren av en gentleman. Min sminkning blev snygg!! Det tillhör ovanligheterna, och jag kände mig snygg! Något jag inte gjort på länge. Så tack alla! Det var precis vad jag behövde. Nu är jag på banan igen. 


(Fylletratt sent på natten/tidigt på morgonen) 

Kommentera här: