Året jag fann allt

I början på januari i år skrev jag lite om hur jag ville att 2014 skulle bli. 2013 var ett långt år och det enda jag ville ha var en stor förändring till dess motsats. De två viktigaste saker jag skrev var:

2014 är året då: 
Jag blir sanslöst kär, och sanslöst älskad för den jag är.
Jag flyttar till något nytt och inreder det precis som jag vill ha det. 


Halva året har gått och lite därtill, och jag har uppfyllt det. Jag har träffat mannen jag älskar sanslöst och som sanslöst älskar mig. Det är han och jag. Han gav mig en underbar sommar fylld av skratt och kärlek. Han har fått mig att älska någon gränslöst, och det viktigaste att känna sig lika älskad tillbaka. 

Jag flyttade till en större lägenhet. Världens finaste om jag får säga så. Jag har inrett den precis så som jag vill ha det. Och jag trivs så bra. Jag sover gott, läget är perfekt och det hade inte kunnat bli bättre. 

Så oavsett vad som händer resten av året tar jag det. För mina drömmar besannades och jag ber inte om mer! 

Kommentera här: